Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.

1. Szolgáltató adatai:

Cégnév: Empátia Sztori Nonprofit Kft.

Székhely: 6100 Kiskunfélegyháza, Mártírok útja 1. D. lház. 1. em. 22. ajtó

Cégjegyzékszám: 03-09-135630

Nyilvántartó hatóság neve: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 27513017-2-03 

Kapcsolattartás: vegansummit@prove.hu

Weboldal: https://www.vegansummit.hu/

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. Jelen ÁSZF a Szolgáltató által szervezett 2025. november 22. napján tartandó Vegan Summit Rendezvényre (továbbiakban: „Rendezvény”), annak online jegyértékesítésére, Rendezvényen való részvételre, valamint a kapcsolódó jogviszonyokra terjed ki.

 

2.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.), valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

 

2.3. Felhasználó, amennyiben megnyitja a Szolgáltató által üzemeltetett Weboldalt, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója az oldalnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldalt használni. A Felhasználó és a Szolgáltató között a Rendezvényt érintő szerződés az ÁSZF Weboldalon történő elfogadásával jön létre. Felhasználónak minősül bármely olyan személy, aki Weboldalt használja, illetve a Rendezvényen részt vesz, illetve a Szolgáltatóval szerződést köt.

 

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


2.5. ÁSZF időbeli hatálya

Jelen ÁSZF 2025. szeptember 23. napjától hatályos és egészen visszavonásáig  hatályban marad. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani jelen ÁSZF-et, mely módosításokat Szolgáltató a Weboldalon közzéteszi, részben megküldi e-mail üzenetben azon Felhasználóknak, akik az ÁSZF-et a jegyvásárláskor elfogadták. Amennyiben a módosítással szemben a Felhasználó nem tiltakozik 15 napon belül, abban az esetben a felek ezt úgy tekintik, hogy a Felhasználó a módosított ÁSZF tartalmával egyetért. Határidőn belül megtett tiltakozás esetén a Felhasználó jogosult az ÁSZF-től és a részvételtől elállni, amely esetben a Rendezvényen nem vehet részt, jegye érvénytelenítésre kerül, de a konferencia díja visszafizetésre kerül a Felhasználó részére. 

3. Regisztráció, jegyvásárlás:

3.1. A rendezvényre történő jelentkezés online jegyvásárlás útján történik, a  https://www.vegansummit.hu/ weboldalon keresztül.


3.2. A jegyvásárlás során a Felhasználó köteles saját, valós adatait megadni. A hibásan megadott adatokból eredő károkért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.


3.3. A jegyek ellenértékét online bankkártyával vagy előre utalással lehet kiegyenlíteni. A fizetés sikeres teljesítését követően a jegy elektronikus formában kerül kiküldésre.


3.4. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és annak tartalmát elfogadja.

4. Jegytípusok, átruházhatóság:

4.1. A belépőjegyek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, nem tartalmazzák a törvényben előírt áfát.

 

4.2. A https://www.vegansummit.hu/ weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a jegyek típusát, nevét, leírását.

 

4.3. A jegyek átruházhatóak, az átadás tényét legkésőbb 2025.11.17-ig kell jelezni a szervező felé a vegansummit@prove.hu email címen, az új jegybirtokos adatainak megadásával (név, email cím, telefonszám). Jegyátruházásra a fenti határidőt
követően a Felhasználó nem jogosult.

5. Vásárlás menete: 

5.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.


5.2. A rendezvényre a belépőjegyeket és a workshop jegyeket (amelyek csak belépőjeggyel együtt vásárolhatóak) a “Jegyvásárlás” gomb megnyomásával rendelheti meg, majd a kosár oldalon módosíthatja a rendelni kívánt belépők számát. Itt részletes listát talál a kiválasztott szolgáltatásokról, azok nettó áráról, a rendelendő mennyiségről, valamint a teljes vásárlási összeg is megjelenik. A darabszámot módosíthatja az adott ablakba történő beírással, vagy a plusz/mínusz gombokkal. Módosítás esetén a kosár frissítését követően a “Tovább a fizetéshez” gomb megnyomásával a pénztár felületre érkezik. Kiegészítő jegy kizárólag belépőjegy mellé vásárolható, önállóan nem.

 

A következő lépés az neve, e-mail címe, telefonszáma, számlázási adatok, fizetési mód kötelező megadása. Ezen az oldalon ellenőrizheti a megadott adatokat, szolgáltatásokat, árakat, illetve a fizetési módot, azok költségeivel együtt. A vásárlás véglegesítéséhez el kell fogadnia az ÁSZF-et a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával. A „Megrendelés” gombra kattintva véglegesíti rendelését, amely ezután megérkezik hozzánk. Ha a rendelés elküldése után módosítaná annak tartalmát (pl. rossz terméket választott vagy változtatna a mennyiségen), kérjük, jelezze azt e-mailben a vegansummit@prove.hu címen. A Felhasználónak a megrendelés véglegesítése előtt bármelyik lépésnél lehetősége van az esetleges adatbeviteli hibák javítására közvetlenül a Weboldal felületén. Ilyen hibák lehetnek például helytelenül megadott darabszám, tévesen kiválasztott szolgáltatás, stb. A kosár tartalmát a Felhasználó az adott tétel előtt található „X” gombra kattintva törölheti, vagy a mennyiség mellett található nyilakkal, vagy a mennyiségablakba történő beírással módosíthat a mennyiségen (résztvevők létszámán).


5.3. A vásárló, a pénztárban az ÁSZF elfogadásával egyben tudomásul veszi, hogy Empátia Sztori Nonprofit Kft. (6100 Kiskunfélegyháza, Mártírok útja 1. D.) adatkezelő által a https://vegansummit.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a SimplePay Zrt. (1138 Budapest, Váci út 135-139.),  mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok.


5.4. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff.


5.5. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.


5.6. Felhasználó kiválasztja a fizetési módot:

Online bankkártyás és azonnali átutalásos fizetés az OTP Simple fizetési rendszerén keresztül. 

Átutalás: Felhasználó a megrendelt belépők ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 8 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a rendezvényre történő belépésre.


5.7. Szállítási költség nem merül fel a vásárlás során.


5.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.


5.9. A megrendelő, valamint a résztvevő(k) adatainak megadása, valamint a fizetési mód kiválasztását követően Felhasználó a ”Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos megjegyzését.


5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. Amennyiben a Felhasználó bankkártyás fizetési módot választott, abban az esetben sikeres bankkártyás fizetés esetén a fizetés teljesítéséről nyomban visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. Amennyiben a Felhasználó banki átutalásos fizetési módot választott, abban az esetben a banki átutalás Szolgáltató számláján történő
jóváírását követően a teljesítéséről visszaigazolást kap a megadott e-mail címére.

 

5.11. A Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mail a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását igazolja. Ez az üzenet tartalmazza a megadott rendelési adatokat – mint például a számlázási információk, rendelés azonosítója, dátuma, a megrendelt szolgáltatások és azok ára, valamint a fizetendő végösszeg. Ez az üzenet jogi értelemben is szerződéskötésnek minősül, mely alapján a szerződés a Felhasználó és a Szolgáltató között létrejön. A megkötött szerződés elektronikus úton jön létre a Felek között. Amennyiben a Felhasználó hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatokban, haladéktalanul

köteles azt e-mailben jelezni és megadni a helyes adatokat.


5.12. A megrendelt belépőjegyek számláját elektronikus formában továbbítja a Szolgáltató a Felhasználó által megadott
e-mail címre. Az ÁSZF elfogadásával Ön hozzájárulását adja az elektronikus számlabefogadásához az Ön által megadott e-mail címre. A belépőjegyet a Szolgáltató elektronikus úton küldi meg a belépőjegy ellenértékének kifizetését követően a Felhasználó által megadott e-mail címre. A Felhasználó kizárólag akkor jogosult a konferencián történő részvételre, amennyiben a belépőjegy vételárat megfizette és a belépőjegyét a konferenciára történő belépéskor felmutatja papír alapú, vagy elektronikus formátumban. Amennyiben a Felhasználó egy Workshopon is szeretne részt venni, abban az esetben erre külön jegyet vásárolhat a weboldalon. A Workshopok kizárólag érvényes jeggyel látogathatóak. A Weboldalon keresztül vásárolt Workshop jegyet a belépőjegy vásárlással megegyező folyamat szerint vásárolhatja meg a Felhasználó, amely Workshop belépőjegyet a Szolgáltató a Felhasználó megadott e-mail címére elektronikus úton küldi meg. A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a Workshopok kizárólag érvényes konferencia belépőjeggyel látogathatóak.  

6. Részvétel a Rendezvényen, a Weboldal használatának feltételei 

6.1. A Felhasználók a konferencia területén más résztvevőkről, illetve az eladókról, előadásokról kép-, és/vagy hangfelvételt nem készíthetnek.

 

6.2. Figyelemmel a Rendezvény tárgyára és céljára a Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Rendezvény helyszínére semmilyen állati eredetű élelmiszert, italt – saját célú felhasználást, fogyasztást is ideértve – nem hozhat be.


6.3. A Rendezvény célja a békés, elfogadó légkör megteremtése és fenntartása. Ennek érdekében a Felhasználók kötelesek
tartózkodni minden olyan magatartástól, amely sérti a rendezvény rendjét, más résztvevők nyugalmát, más személyiségi jogait vagy emberi méltóságát, a Rendezvény színvonalát, továbbá köteles tartózkodni a sértő, vagy radikális hozzászólásoktól.


6.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy bármely Felhasználót, aki a jelen ÁSZF 6.1., 6.2., 6.3. pontjával ellentétes magatartást tanúsít, felszólítson a magatartás abbahagyására, és amennyiben ennek a Felhasználó nem tesz eleget, a Rendezvényről kizárja, illetve a helyszín elhagyására kötelezze. Ebben az esetben a Felhasználó a konferencia belépőjegy, illetve az esetlegesen megvásárolt workshop belépő díjának visszatérítésére nem tarthat igényt.


6.5. Az Weboldal használatának műszaki feltételei 

A Weboldal asztali számítógépekre és okoseszközökre is optimalizált. A Weboldal használatához asztali számítógép vagy okoseszköz szükséges, amelyen kompatibilis szoftver és internetkapcsolat van, amelyek költségeit a Felhasználó viseli.


6.6. Szoftverkompatibilitás

A Weboldal használatához szükséges operációs rendszerek:

– Android-eszközökön: Android 8 vagy újabb,

– iOS (Apple) eszközökön: iOS 13.0 vagy újabb,

– Asztali számítógépek: Windows 11.


6.7. Hardverkompatibilitás

A Weboldal használatához a következőkre van szükség

– Szélessávú internetkapcsolat,

– RAM: 4 GB vagy több,

– iOS (Apple) eszközök, legalább Iphone 6s vagy újabb,

– Android eszközök.


6.8. Az alkalmazott műszaki védelmi intézkedések: A Weboldal HTTPS (biztonságos Hypertext Transfer Protocol) megoldást használt, amely a HTTP protokoll biztonságos verziója, amely az SSL /TLS protokollt használja a titkosításhoz és hitelesítéshez.


6.9. Interoperabilitás:

Az Weboldal csak a Szolgáltató által használt adatbázissal kompatibilis, a célszoftver, amely az adatbázist futtatja nem képes más adatbázishoz, rendszerhez kapcsolódni, illetve más szoftveren keresztül adatot átadni.


6.10. A Weboldal használata

Az Weboldal használata során a Felhasználó jogosult az Weboldal futtatására, működtetésre, képernyőn történő megjelenítésére, az Weboldal tárolására (a biztonságos üzemeltetéshez szükséges mértékben). A felhasználó a fentieken felül nem jogosult az Weboldal semmilyen további felhasználására, így különösen a Felhasználó harmadik személy részére további hozzáférést, felhasználást nem engedélyezhet, nem jogosult az Weboldal módosítására, átdolgozására, továbbfejlesztésre, nyilvánossághoz való közvetítésére. A Szolgáltató az Weboldal forráskódját a Felhasználó részére nem adja át.

A Felhasználó a Weboldal használatakor vállalja, hogy nem használja a Weboldalt semmilyen törvénybe ütköző vagy jelen ÁSZF-ben tiltott célra, nem használja az Weboldalt semmilyen káros vagy ártó szándékkal, nem használja az Weboldalt arra, hogy Szolgáltatót megkárosítsa. Annak érdekében, hogy a szolgáltatást a Felhasználók számára a legmagasabb színvonalon tudja nyújtani, a Szolgáltató az Weboldalt érintően időszakonként karbantartást, frissítést végez, mely a szolgáltatás korlátozásával vagy szünetelésével járhat. A Szolgáltató nem vállal semminemű felelősséget a szolgáltatás olyan akadozásáért, szünetelésért és az ebből eredő bárminemű kárért, mely olyan műszaki, infrastrukturális okból következett be, mely érdekkörén kívül esik (pl. áramszünet stb.), továbbá amely a fentiek szerinti karbantartási, frissítési munkálatok miatt és ezen idő alatt következett be.

7. Elállási jog és felmondási jog kizárása, szavatosság:

7.1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése l) pontja szerint (…) a szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, nem élhet a fogyasztó az elállás, vagy felmondás jogával.

 

7.2. A Felhasználó a megrendeléssel kijelenti, hogy előzetes beleegyezésével kezdi meg a Szolgáltató a teljesítést nyomban a fizetést követően, valamint tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti elállási, illetve azonnali felmondási jogát.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom (online jegy) tekintetében, tekintettel arra, hogy a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, úgy a fogyasztó ezen okból szintén nem állhat el a szerződéstől.

7.3. Termékszavatosság

Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás nem ingó dologra (termékre) vonatkozik, a jelen ÁSZF szerinti szolgáltatás tekintetében nem áll fenn termékszavatosság.

7.4. Jótállás

A Szolgáltatót a Szolgáltatás tekintetében nem terheli jótállási kötelezettség.

7.5.  Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet. 
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Felhasználó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselni köteles, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval a jelen ÁSZF-ben szereplő szolgáltatói elérhetőségek bármelyikén.

A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl a Felhasználó a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez csupán a hiba közlése és fennállásának bizonyítása szükséges. A teljesítéstől számított egy év eltelte után a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, mely a Weboldal használatából, vagy a Rendezvényen történő részvételből ered, nem ideértve a Ptk. 6:526. §-ban foglaltakat. 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldal folyamatos, hibamentes működéséért, vagy vírusoktól és egyéb kártevőktől való mentességéért. 

A Szolgáltató maximális kártérítési felelőssége a Felhasználó által vásárolt belépőjegy(ek) ellenértékének mértékéig terjed. 

A Rendezvényen a Felhasználót (résztvevőt) terheli annak felelőssége, hogy a személyes tárgyaira, értékeire vigyázzon. Bármilyen személyes tárgy, ingóság elvesztése, vagy harmadik személy általi eltulajdonítása esetén a Szolgáltatót nem terheli felelősség. 

Amennyiben a Felhasználó a Rendezvényen bármilyen ételt kóstol, abban az esetben a Felhasználót/Résztvevőt terheli annak a felelőssége, hogy az egyes ételek tekintetében az adott kiállítótól, előadótól megfelelő tájékoztatást kérjen az egyes ételek összetételéről, esetleges allergénekről. A megfelelő körültekintés elmulasztása a Felhasználó felelőssége.

8. A rendezvény lebonyolítása, módosítása:

8.1. . A Szervező fenntartja a jogot a program, előadók, helyszín módosítására, illetve a rendezvény elhalasztására. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Rendezvény előadóinak, vagy programjainak módosítás esetén díjvisszatérítésre, vagy elállásra, vagy felmondásra nem jogosult. Amennyiben a rendezvény elhalasztásra kerül, résztvevők a megadott email címükre erről hivatalos tájékoztatást kapnak. A megvásárolt jegyek automatikusan érvényesek lesznek a későbbi időpontban megrendezett eseményre. Amennyiben résztvevők a tájékoztatás megküldésétől számított 5 napon belül jelzik Szervező felé jegyvisszaváltási igényüket, akkor a vételár visszautalásra kerül részükre. Ha a visszatérítési igény 5 napon túl érkezik egy résztvevő részéről, Szervezőnek nem kötelessége a vételár visszafizetése, résztvevő ebben az esetben nem élhet az elállás jogával.  A jegyek átruházhatóságát a rendezvény elhalasztása nem érinti.


8.2. A rendezvényen hang- és képfelvétel készülhet, amelyen a résztvevő arca is szerepelhet. A résztvevő a jelentkezéssel elfogadja ezek promóciós célú felhasználását.

9. Panaszkezelés rendje:

9.1. Weboldalunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát vegansummit@prove.hu e-mail címen közölheti.

9.2. A Felhasználó a Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban rögzített elérhetőségeken, szóban vagy írásban terjesztheti elő. A Szolgáltató a panaszt egyedi azonosítószámmal látja el.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg megküldi a Felhasználó részére.

A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza:

        a Felhasználó nevét, lakcímét,

        a panasz előterjesztésének helyét, idejét és módját,

        a panasz részletes leírását, a Felhasználó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét,

        a Szolgáltató nyilatkozatát a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

        a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását,

        a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét, valamint

        a panasz egyedi azonosítószámát.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

 

9.3. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a vállalkozás mellőzheti.

 

9.4. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak joga van panaszával az illetékessége szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek eljárásáról bővebben a www.bekeltetes.hu weboldalán tájékozódhat. A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület; Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.; Telefon: 0662/549-392; E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu, https://www.bekeltetes-csongrad.hu/


9.5. Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.


9.6. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panaszkezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.


9.7. Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU


9.8. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.


9.9. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.


9.10. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.


9.11. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.


9.12. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.


9.13. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.


9.14. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.


9.15. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő.

9.16. Fogyasztóvédelmi panasz

Amennyiben a Felhasználó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Felhasználó a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el.

Nem tartoznak a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, valamint a szerződésszegés és joghatásai megállapításával összefüggő vitás ügyek, amelyek tipikusan  kellékszavatossági, jótállási, illetve kártérítési kötelezettség teljesítésével kapcsolatosak. Az ilyen, egyedi fogyasztói jogviták rendezése érdekében a Felhasználó bírósághoz fordulhat, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A fogyasztóvédelmi panaszról, valamint a fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségeiről a Felhasználó az alábbi honlapon kaphat bővebb tájékoztatást: www.fogyasztovedelem.kormany.hu

 

9.17. Bírósági út

A Felhasználó igényeit bírósági úton is érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben. A jelen ÁSZF szerinti Szolgáltatásokkal kapcsolatos perekre a magyar bíróságok kizárólagos joghatósággal rendelkeznek, kivéve, amennyiben jogszabály a Fogyasztó személyére tekintettel más állam bíróságainak kizárólagos joghatóságát írja elő.

10. Szerzői jogok:

10.1. Szolgáltató https://www.vegansummit.hu/ weboldalhoz kapcsolódó valamennyi szerzői jogot saját részére fenntartja. Miután a https://www.vegansummit.hu/, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az ott megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


10.2. A https://www.vegansummit.hu/ weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.


10.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.


10.4. Tilos a https://www.vegansummit.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.


10.5. A https://www.vegansummit.hu/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.


10.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás jogi eljárást és kártérítési kötelezettséget von maga után. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

11. Adatkezelés:

A jegyvásárlással kapcsolatos adatkezelés az Adatkezelési tájékoztató szerint történik, amely elérhető: 

https://www.vegansummit.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ 

12. Szerződés időtartama és megszűnése:

A Felek között létrejött szerződés határozott időre szól. A rendezvény terv szerinti megtartása esetén a jelen szerződés a rendezvényt követő napon, 2025. november 23. napján megszűnik. Amennyiben a Rendezvény elhalasztásra kerül, úgy a jelen szerződés a Rendezvény tényleges megtartását követő napon szűnik meg. Tekintettel a szerződés határozott idejére a jelen ÁSZF-el létrehozott szerződés rendes felmondással nem szüntethető meg.

13. Vis maior:

Egyik fél sem felel a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítésének olyan késedelméért vagy meghiúsulásáért, amelynek oka a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés, szervertámadás, hacker támadások, jogosulatlan hozzáférések stb.

Ha vis maior esemény miatt a Rendezvény elhalasztása meghaladja a hat hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

A teljesített Szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a vis maior körbe tartozó események sem jelentenek mentességet, és a Felhasználó e körben nem jogosult kártérítésre.

14. Teljességi záradék:

A jelen ÁSZF a Felek között létrejövő Szerződéssel együtt a Felek közötti szerződéses megállapodás valamennyi feltételét tartalmazza, az írásba nem foglalt korábbi megállapodások hatályukat vesztik.

Amennyiben a jelen ÁSZF egyes rendelkezései vagy rendelkezéseinek egyes részei hatálytalanok vagy végrehajthatatlanok lennének, vagy hatálytalanná vagy végrehajthatatlanná válnának, az ÁSZF egyéb részei hatályosak maradnak. Ilyen esetben (kiegészítő) értelmezés útján azok a vonatkozó szabályozások érvényesek, amelyek a lehető leginkább megfelelnek a hatálytalan vagy végrehajthatatlan szabályozás gazdasági céljának.

 

Kelt: 2025.09.23.

2025.11.22.
Europa Event Center
Budapest, Hárshegyi út 5-7